piątek, 12 września 2014

Animals.

Dzisiaj też natura. Byłam na krótkim spacerze z moim fujim, bo przyszła mi nowa karta, nareszcie! :)
To jedna z najlepszych kart na prawdę profesjonalna dokładnie to SanDisk ale Extreme jeszcze lepsza to Pro. :) Tak wygląda kupiłam 2 sztuki. :)


Na początku zrobiłam kilka zdjęć Guciowi - mojemu kucykowi jak już pisałam w pierwszym poście. :) Potem poszłam dalej i napotkałam na drodze węża chyba nie żywego ale nie jestem pewna i tez mu kilka zdjęć zrobiłam. Następnie trochę pofociłam kury haha i na sam koniec muchy i pszczoły którym poświęciłam najwięcej czasu, trudno było zrobić ale się udało. :D Na sam koniec pokażę wam porównanie dwóch zdjęć na, którym widać jaki mój fuji ma zoom. :)


Ps. Kliknijcie na zdjęcie (lepsza jakość)









I na sam koniec Zoom mojego fujifilma :)


Jakość dość słaba bo bardzo pomniejszałam zdjęcie ;/

A jutro mam sesje z Darią efekty zobaczycie jutro. :)
Mam nadzieję, ze się uda i wszystko wyjdzie według planu  <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz