czwartek, 7 maja 2015

#1 Krajobrazy - okolice mojej miejscowości

Cześć wszystkim! Dzisiaj przychodzę do was głównie z krajobrazami. Tego typu zdjęcia nie są moją mocna stroną, ale będzie coraz lepiej. Tym bardziej że wszystkie zdjęcia są z mojej miejscowości i okolic więc nie ma tu za dużo co wybierać do fotografowania ale dałam radę. Niedługo kupuje filtry połówkowe i szary więc na pewno jeszcze bardziej polubię fotografowanie krajobrazów. :) Dodam jeszcze, że kilka zdjęć z tego posta pójdą na konkurs fotograficzny w mojej szkole m.in dlatego musiałam zrobić je w mojej miejscowości, bo taki był temat tego konkursu. :)










4 komentarze:

  1. Niestety ono się nie nadaje ponieważ tematem konkursu jest zdjęcie okolic, ma do być krajobraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia są naprawdę ładne :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń